Alltoys Vesmírná sada 7 v 1

Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

SolarRobot 7v1 Vesmírná sadaSolární vesmírná sada umožňuje dětem sestavit téměř bez jakýchkoliv nástrojů 7 různě fungujících vesmírných modelů (vesmírnou stanici, raketoplán, robota, buginu, průzkumník, psa a kosmonauta).Tato solární sada 7v1 tě zasvětí do tajů využití dostupné energie. Při stavbě modelů si užiješ spoustu legrace a seznámíš se s využitím solární energie. Pokud jsi jen trochu nadšenec do vědy, bude pro tebe snadné vyrobit jakýkoliv model. Tento výrobek kombinuje vědecké poznatky s zážitkem při využití solární energie v praxi. Každý kompletní model je poháněn sluneční energií, halogenovým osvětlením ve vnitřních prostorách nebo vyměnitelnými mikro bateriemi, které je přivedou k životu.Stavebnice je ideální hračkou, která rozvíjí tvořivé a kombinační schopnosti dítěte. Stavebnice rozvíjí logické myšlení, učí děti trpělivosti a vytrvalosti. Dopřejte jim ten pocit, že něco dokážou!Rozměr balení (š v h): 24 x 18 x 6,5cmBaterie: 2 x AAA (nejsou součástí balení)Vhodné baterie si můžete dokoupit na našem e-shopu.Sada obsahuje: Mechanické součástkySamolepkyPříslušenství k hlavním dílůmMateriál: plastHračka je vhodná pro děti od 10 let.Cena je uvedena za 1 balení sady SolarRobot 7v1. Elektronická stavebnice , vhodné od 10 let . Skvělá elektronická stavebnice nadchne všechny malé milovníky vědy a fyzikálních zákonitostí. Sedm rozdílných a to zábavnějších modelů na solární pohon lze sestavit z této naučné stavebnice Vesmírná sada - astronauta, vesmírnou loď, vesmírnou stanici, ale také astronauta pejska nebo třeba vesmírného průzkumníka. Všechny modely se pohybují bez nutnosti použití baterií, ale pouze na solární pohon. Výsledkem tak není jen nekonečná zábava, ale také přiblížení fyziky a přírodních zákonů formou hry. V neposlední řadě rozvíjí solární stavebnice Vesmírná sada při sestavování modelů z velkého množství příslušenství dětskou fantazii, jemnou motoriku a zručnost. Klíčové vlastnosti solárního setu Vesmírná sadaElektronická solární stavebnice pro děti od 10 letSestavit lze až 7 různých modelů z bohatého příslušenstvíModely se pohybují bez potřeby baterií na solární pohonStavebnice Vesmírná sada pomáhá dětem objevovat fyzikální zákonyRozvíjí fantazii a jemnou m

Stavebnice, ze které si děti mohou postavit až šest rozdílných modelů, které mají společný faktor, a to pohon solární nebo na baterie.

Kluci mohou postavit astronauta, vesmírnou loď, vesmírnou stanici, astronauta pejska nebo třeba vesmírného průzkumníka.

Kupte chlapcům zajímavou vesmírnou stavebnici!

Vhodné pro děti od 10 let Materiál: plast Rozměry balení: 18 x 24 x 6,5 cm

HM Studio Solární vesmírná sada 7 v 1   - Díky této sadě můžete postavit až 7 odlišných modelů, které díky malému solárnímu panelu nepotřebují baterie - Jednotlivé

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
4
3
2
1

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.