Hm Studio Úžasná planeta

Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Elektronická stavebnice - sada elektrických obvodů pro experimentování. Zábavné a úžasné experimenty! Přesně to přináší všem dětem od 6 let jedinečná elektronická stavebnice Úžasná planeta sestávající z elektrických obvodů pro dobrodružné experimentování. Děti se mohou těšit na pokusy s kinetickou energií, fyzikou, elektřinou a stovkami fascinujících strojů a mechanismů. Cílem je dovést děti k pochopení spojování různých kabelů a skutečnosti, že díky tomu mohou vzniknout odlišné experimenty. Každý pokus se zaměřuje na jiný základní pojem elektriky a elektroniky. Aby vše správně fungovalo, je třeba bedlivě prostudovat návod a vždy se ujistit, že jsou všechny kabely zapojeny přesně podle nákresu. Klíčové vlastnosti elektronické stavebnice Úžasné planetySada elektrických obvodůDobrodružné experimentyVysvětlení základních pojmů elektriky a elektronikyŠkola hrouCelkem 210 dílůVhodné pro děti od 6 let Odskočte si do vesmíru CHAINEX ®! Tato multifunkční stavebnice dokáže demonstrovat spoustu řetězových reakcí v závislosti na tom, jak zapojíte její součásti. Experimentujte s kinetickou energií, elektřinou a fyzikou. Společnost Alltoys je všeobecně respektovaná specializovaná maloobchodní a velkoobchodní firma operující na všech segmentech českého a slovenského hračkářského trhu. Její vizí je zachování povahy česko-slovenské firmy a to jak z pohledu kapitálu, tak z pohledu image a know-how. Specifikace: sada fascinujících strojů, mechanismů a elektrických obvodů záměrem této stavebnice je, abyste lépe porozuměli spojování obvodů a jak díky různému zapojení mohou vzniknout odlišné pokusy správnost sestavení pro funkčnost pokusů ověřte v přiloženém návodu vhodné pro děti od 6 let HM Studio Chainex Úžasná planeta   Zažij spousty zábavy s výstavbou a následně s experimentováním s kuličkodráhou Chainex Úžasná planeta. Z 210 dílků vznikne místo, kde hraje hlavní roli fyzika, gravitace a správné nastavení. Sebemenší chybička a kulička se do cíle nikdy nedostane. Celkovým záměrem této hry (sady elektrických obvodů) je, abyste lépe porozuměli spojování různých kabelů a jak díky různému zapojení mohou vzniknout odlišné pokusy. Každý pokus je zaměřen na jiný základní pojem z elektroniky a elektriky. Aby vám každý pokus správně fungoval, přečtěte si pozorně návod a ujistěte se, že jsou všechny kabely správně zapojeny podle nákresu. - Věk: 6+ - Baterie: 2 x AAA (nejsou součástí) - Počet dílků: 210 ks - Rozměry balení: 9 x 45 x 34,5 cm

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
4
3
2
1

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.